Våra tjänster

Våra besök anpassas utifrån era unika syften och mål för att skapa rapporter med konkreta förbättringsmöjligheter. Vi leder er hela vägen från idé, kommunicera internt och er fortsatta utveckling.

Anpassade för dina utmaningar

Varje kunds syfte och mål är unikt men med våra tjänster får du insikter som hjälper er i ert utvecklingsarbete, oavsett om det gäller att förbättra kundupplevelser eller kvalitetssäkring.
Genom att kombinera vår långa erfarenhet och din unika insikt, skapar vi skräddarsydda lösningar som levererar verklig affärsnytta.
Folio Images +46 8 720 56 00 info@folio.se

Mystery shopping

 Förbättra teamets prestationer och leder till en kundfokuserad kultur.

Kundintervjuer

Förstå dina kunders behov. Skräddarsydda lösningar för ovärderlig insikt.

Kontrolltjänster

Trygghet genom att låta en extern partner göra en analys på din verksamhet!

Konkurrentmätningar

Benchmarking mot andra företag är en av våra mest populära tjänster. 

Insyn i vad som händer i er verksamhet

Professional car salesman is showing a new car to a young couple in a modern car dealership, discussing the features and benefits of the vehicle

Fördjupa er i kommentarerna för att se utvecklingsmöjligheter, coacha och motivera medarbetare.

Jag upplevde personalen som intresserad och engagerad på ett genuint sätt. Personalen ställde nyfikna frågor om exempelvis användningsområden och tänkt prisklass. Detta innan personalen avslutningsvis erbjöd ett alternativ genom frasen ”Då tycker jag den här!” Jag kände verkligen ett mervärde av att besöka den fysiska butiken.

Mystery shopper

Efter utfört butiksbesök

Ingen medarbetare tog initiativ till kontakt och jag fick själv ursäkta mig. Medarbetaren följde mig snabbt till aktuell avdelning. Medarbetaren var egentligen inte otrevlig på något sätt men det skedde ingen djupgående service eller intresset för just mig som kund.. Jag kände därmed inget större mervärde av att besöka just denna butiken.

Mystery shopper

Efter utfört butiksbesök