Våra tjänster

Våra utvärderingar anpassas utifrån era unika syften och mål för att skapa rapporter med konkreta förbättringsmöjligheter. Vi leder er hela vägen från idé, kommunicera internt och er fortsatta utveckling.


Få in kundperspektivet i er verksamhet

Varje kunds syfte och mål är unikt men med våra tjänster får du insikter som hjälper er i ert utvecklingsarbete, oavsett om det gäller att förbättra kundupplevelser eller kvalitetssäkring.
Folio Images +46 8 720 56 00 info@folio.se

VÅRA POPULÄRASTE TJÄNSTER

Mystery shopping

Låt anonyma personer testa er verksamhet ur kundperspektivet.

Kundintervjuer

Få kundinsikt och förstå vad som påverkar dina kunder bättre.

Kontrolltjänster

Trygghet när en objektiv partner ser över verksamheten.

Konkurrentmätningar

Benchmarking mot andra företag är en av våra mest populära tjänster. 

Insyn i vad som händer i er verksamhet

För att kunna utveckla och förbättra en verksamhet krävs först insikt. Det är där vi kommer in. Genom att mäta, analysera och coacha hjälper vi företag att få en tydlig bild av vad som faktiskt händer – i mötet med kunden, i den dagliga driften och i riskhantering kopplad till bland annat svinn och avvikelser.
All insamlad data presenteras i vår tydliga rapportportal där ni får en överskådlig och detaljerad bild av resultat, trender och förbättringsområden. Det skapar ett faktabaserat underlag för strategiska beslut – och en konkret grund för utveckling och utbildning.
Professional car salesman is showing a new car to a young couple in a modern car dealership, discussing the features and benefits of the vehicle

Fördjupa er i kommentarerna för att se utvecklingsmöjligheter, coacha och motivera medarbetare.

Jag upplevde personalen som intresserad och engagerad på ett genuint sätt. Personalen ställde nyfikna frågor om exempelvis användningsområden och tänkt prisklass. Detta innan personalen avslutningsvis erbjöd ett alternativ genom frasen ”Då tycker jag den här!” Jag kände verkligen ett mervärde av att besöka den fysiska butiken.

Mystery shopper

Efter utfört butiksbesök

Ingen medarbetare tog initiativ till kontakt och jag fick själv ursäkta mig. Medarbetaren följde mig snabbt till aktuell avdelning. Medarbetaren var egentligen inte otrevlig på något sätt men det skedde ingen djupgående service eller intresset för just mig som kund.. Jag kände därmed inget större mervärde av att besöka just denna butiken.

Mystery shopper

Efter utfört butiksbesök