


Mystery shopping
Förbättra teamets prestationer och leder till en kundfokuserad kultur.
Kundintervjuer
Förstå dina kunders behov. Skräddarsydda lösningar för ovärderlig insikt.
Kontrolltjänster
Trygghet genom att låta en extern partner göra en analys på din verksamhet!
Konkurrentmätningar
Benchmarking mot andra företag är en av våra mest populära tjänster.
För att kunna utveckla och förbättra en verksamhet krävs först insikt. Det är där vi kommer in. Genom att mäta, analysera och coacha hjälper vi företag att få en tydlig bild av vad som faktiskt händer – i mötet med kunden, i den dagliga driften och i riskhantering kopplad till bland annat svinn och avvikelser.
All insamlad data presenteras i vår tydliga rapportportal där ni får en överskådlig och detaljerad bild av resultat, trender och förbättringsområden. Det skapar ett faktabaserat underlag för strategiska beslut – och en konkret grund för utveckling och utbildning.
Att förstå detaljerna som sker är en viktig faktor för att sätta in de åtgärder som får bäst effekt för er verksamhet. Kommentarerna är också en bra grund för att skapa interna förebilder, coacha och motivera medarbetare som möter kunder.
”Jag upplevde personalen som intresserad och engagerad på ett genuint sätt. Personalen ställde nyfikna frågor om exempelvis användningsområden och tänkt prisklass. Detta innan personalen avslutningsvis erbjöd ett alternativ genom frasen ”Då tycker jag den här!” Jag kände verkligen ett mervärde av att besöka den fysiska butiken.”
Mystery shopper
Efter utfört butiksbesök
”Ingen medarbetare tog initiativ till kontakt och jag fick själv ursäkta mig. Medarbetaren följde mig snabbt till aktuell avdelning. Medarbetaren var egentligen inte otrevlig på något sätt men det skedde ingen djupgående service eller intresset för just mig som kund.. Jag kände därmed inget större mervärde av att besöka just denna butiken.”
Mystery shopper
Efter utfört butiksbesök