Mystery shopping ger goda kundupplevelser i alla kanaler

Anpassning för alla branscher


Med en shoppersbas på över 20.000 mystery shoppers kan vi säkerställa objektiva mätningar då de kan spegla den kundprofil som era verkliga kunder har. De gör inte besök för ofta så de blir igenkända eller hemmablinda och att de inte har någon relation till de som de skall utvärdera.  

Definiera er kundresa och skapa rätt förutsättningar för utveckling.

Vi inleder vårt samarbete genom att tillsammans gå igenom syfte, mål och definierar er unika kundresa för att säkerställa att ni får ut rätt data genom våra mätningar i programmet. En nollmätning utförs och vid en kick-off presenteras det digitala verktyget, mätpunkter samt resultatet av nollmätningen för att se ert utgångsläge.

Under programmets gång får ni sedan en dedikerad och erfaren projektledare som bland annat hjälper er analysera, utvärdera och hålla programmet levande för er fortsatta utveckling.   

Våra Tjänster


Kontakta oss för rådgivning!

Fyll i formuläret här så återkommer vi så fort som möjligt till dig.