Få en ärlig bild – vägen till verklig utveckling

Det kan vara utmanande att få en ärlig bild av hur ni upplevs, men för ledare som vågar kan våra rapporter bli den mest värdefulla insikten.
Med rätt kunskap och strategiska insatser kan ni utvecklas där det verkligen gör skillnad.
Professional car salesman is showing a new car to a young couple in a modern car dealership, discussing the features and benefits of the vehicle
Hur upplevs ni av kunderna?
Att förstå hur kunderna faktiskt upplever er är avgörande för er utveckling och framgång. Mystery shopping ger er en unik inblick i kundens verklighet – och visar var ni briljerar och var det finns potential att växa.
image

Identifiera era utmaningar

Få insikt i vad som fungerar och vad som kan förbättras.

image

varje steg av kundmötet

Se hur ni presterar ur kundens perspektiv.

image

Coacha och vägleda

Konkret feedback som gör skillnad.

Mystery shopping
Mystery shopping innebär att våra mystery shoppers utför testbesök hos er i syfte att kartlägga varje steg i kundmötet. Vi vägleder och skräddarsyr hela utvärderingsprocessen utifrån era behov och mål. Kontakten från våra Mystery shoppers anpassas så att besöket efterliknar ett vanligt förekommande scenario i er verksamhet.
Var finns era möjligheter för att uppnå målen?
Med över 30 årserfarenhet av att mäta ur kundperspektivet skräddarsyr vi besöken, frågeformulär och mätpunkter så att ni får relevant och användarbar feedback för just era mål. Ni får tydliga rapporter för varje anläggning, vilket gör det enkelt att identifiera utvecklingsområden och förbättra där det verkligen gör skillnad.
Hur arbetar ni sedan med resultaten?
Resultaten från våra mätningar kommer att ge er konkret och detaljerad information på vad ni kan förbättra. Genom att sedan coacha och vägleda era säljare inom dessa områden ökar motivationen, kundnöjdheten och på sikt lönsamheten. Dessutom används resultaten av våra kunder för att lyfta fram och erkänna framgångsrika insatser – något som skapar förebilder och inspirerar hela organisationen. Ni får en tydlig översikt över hur ni presterar, både som helhet och på enhetsnivå, vilket gör det enklare att fatta strategiska beslut och nå era mål.

Hur fungerar det?

Planering

Vi anpassar uppdraget och fastställer mätpunkter utifrån era behov och mål.

Genomförande

Vi genomför besöken enligt bestämt scenario och rapporterar tillbaka.

Rapport

Ni får information om varje mätpunkt, detaljerade kommentarer, och förbättringsförslag.

Uppföljning

Genom att analysera resultaten kan ni implementera åtgärder, och mäta förbättring över tid.