ROI
En utmaning för ledare inom kundupplevelser är att räkna ROI på deras arbete. Använd vår kalkyator för att räkna på hur mycket ni förlorar och justera för att se hur mycket ni kan tjäna på att förbättra era kundupplevelser.

POTENTIALEN I FÖRBÄTTRINGSARBETE

  • ROI Kundupplevelse



Vad kostar en dålig kundupplevelse dig?

Enligt vår senaste undersökning, Better Business CX-Index, som mäter kundupplevelsen hos de 100 största kedjorna. Uppgav 41 % att de inte skulle rekommendera butiken till en vän (NPS).

Enligt konsumentundersökningar säger ca 30 % att de inte blir återkommande kunder vid en dålig kundupplevelse.

ROI-kalkylator – Fyll i med egna uppgifter

ROI-kalkylator

Fyll i med egna uppgifter



VÅR START GUIDE TILL MYSTERY SHOPPING

Start guiden är framtagen till dig som ska eller är intresserad av att implementera Mystery shopping. Med hjälp av strategier, mallar och tips kommer vi leda dig och ditt team till en mer kundfokuserad kultur.