mall with mystery shoppers

Referenscase

Vad säger våra kunder om Mystery shopping och samarbetet med oss!

Preem

– Vi måste bekräfta de utbildningsinsatser vi
genomför, och enligt mig finns det inget bättre sätt att göra det på än med hjälp av oberoende ”shoppers”. – Christer Nilsson, Distriktschef Preem


Tele2

“Mystery Shopping är en våra mest kvalitativa och kraftfulla mätningar i butikerna vad det gäller kundupplevelsen” – Jens Brintler, Chef Tele2 Butikerna


Systembolaget

Systembolaget genomför Ålderskontroller för att säkerställa att ingen alkohol säljs till någon under 20 år och mystery shopping för att fortsätta att utveckla ett flerfaldigt prisat och uppmärksammat fokus på ”Det goda kundmötet” både i butik, i kundtjänst samt på ombud och vid hemleverans.


Scandic

Better Business har samarbetat med Scandic sedan starten 1995 och vi brukar stolt säga att allt en gång började med att Scandic Hotels behövde hjälp med att utvärdera service, kvalitet och bemötande för att definiera utvecklings- och förbättringspotential på sina hotell. Veronica Boxberg Karlsson, Better Business grundare, spenderade själv sina dagar (och nätter) med att bo på Scandics alla hotell i Sverige. När man också ville ha hjälp i övriga Norden och de baltiska länderna uppstod ett behov av att anlita flera mystery shoppers.