BBCXindex-shoppingmall

Better Business CX index

Better Business CX Index mäter alla delar som påverkar kundupplevelsen och försäljningen i det fysiska kundmötet.

 Vilka har den bästa kundupplevelsen?

Under perioden oktober till december genomför vi flera Mystery shoppingbesök hos de 100 största kedjorna inom detaljhandeln med syfte att mäta och analysera det som påverkar försäljningen och kundrelationerna. Våra rapporter ger en analys av trender och områden med förbättringspotential och besvarar frågor som vilka hade det bästa kundbemötandet och vilka har kommit längst i sitt arbete med kundupplevelsen?

Suverän Service

Suverän Service

Under besöken mäter vi också Suverän service. Suverän Service är en utmärkelse som våra mystery shoppers ger ut när det får en kundupplevelse högt över det vanliga.

Better Business CX index rapporter

Under våren kommer vi att publicera flera olika rapporter som innehåller resultat och analyser. Insikterna ger värdefull information om företagens trender och förbättringsområden inom merförsäljning, kundbemötande och den mekaniska försäljningen. Registrera dig nedan för att få rapporterna skickade till dig direkt när det publiceras!

Registrera dig för att få rapporterna till din mail direkt när det publiceras!

Vill du veta mer eller delta i mätningarna?