Referenscase

Våra kunder om Mystery shopping!

Preem

– Vi måste bekräfta de utbildningsinsatser vi genomför, och enligt mig finns det inget bättre sätt att göra det på än med hjälp av oberoende ”shoppers”. Christer Nilsson, Distriktschef Preem

Tele2

“Mystery Shopping är en våra mest kvalitativa och kraftfulla mätningar i butikerna vad det gäller kundupplevelsen” – Jens Brintler, Chef Tele2 Butikerna

HiFi Klubben

Synliggjort våra styrkor samt förbättringsområden som vi löpande arbetat med så att vi når vår målsättning att erbjuda ett kundmöte i världsklass.

Det ger oss möjligheten att mer precist sätta in insatser på det vi behöver utveckla i de olika delarna i ett kundmöte.– Magnus Larsson, Country Manager Sverige HiFi Klubben

Systembolaget

”Vi på Systembolaget vill ge bästa tänkbara service och generöst dela med oss av vår kunskap till våra kunder samtidigt som vi tar ålderskontrollen på största allvar. Därför anlitar vi Better Business och deras tjänster för att kunna få återkoppling på vårt arbete och på så sätt ständigt bli bättre på service och att sälja med ansvar.”Rebecca Lenander , Driftsutvecklare Kundmöte, Systembolaget

Scandic

Better Business har samarbetat med Scandic sedan starten 1995 och vi brukar stolt säga att allt en gång började med att Scandic Hotels behövde hjälp med att utvärdera service, kvalitet och bemötande för att definiera utvecklings- och förbättringspotential på sina hotell. Veronica Boxberg Karlsson, Better Business grundare, spenderade själv sina dagar (och nätter) med att bo på Scandics alla hotell i Sverige. När man också ville ha hjälp i övriga Norden och de baltiska länderna uppstod ett behov av att anlita flera mystery shoppers.