

Vi är stolta över att vara det företag som har varit med och satt standarden för Mystery Shopping i Europa, en stolthet som driver vår kompromisslösa strävan efter hög kvalitet i allt vi gör. Det är egenskaper som bygger förtroende och skapar långvariga kundrelationer. Med 30 års erfarenhet har vi utvecklat ett arbetssätt som vilar på djup förståelse för att mäta kundupplevelser, förlustförebyggande insatser och våra kunders olika branscher och utmaningar, oavsett typ av projekt.

Vi bildar partnerskap och erbjuder skräddarsydda tjänster som visar vad som sker när ditt varumärke möter era kunder. Vi är med hela vägen från att mäta, analysera till att coacha dina medarbetare. När du vill veta vad som sker i din verksamhet och hur ni upplevs i vardagen, då finns vi här. Vi hjälper dig att se det du själv inte alltid ser: kundens verkliga resa, intryck och känsla. För oss handlar det om att ge dig ärliga och konkreta insikter som gör skillnad för er utveckling.
Vårt erfarna team av Customer Success Managers finns med våra kunder genom hela processen. Från att skräddarsy era mätpunkter, identifiera utvecklingsområden samt presentera syfte och resultat för dina medarbetare.
Det är i mötet mellan medarbetare och kund som varumärket tar form, där löften infrias, förtroende byggs och upplevelser skapas. Vi finns på plats just där det händer. Genom att samla in, analysera och förmedla insikter från verkliga kundsituationer hjälper vi dig att förstå hur verksamheten upplevs i praktiken.
Vi hjälper dig se mer – inte för att kontrollera, utan för att förstå och förbättra.