Verktyg för kundupplevelser

Få full insikt i kundupplevelsen

Kundupplevelseverktyget sätts upp utifrån era mål och mätpunkter så du kan följa hur din verksamhet levererar i kundmöten, oavsett kanal.

Se verksamheten med kundens ögon

Vår dashboard ger dig en skräddarsydd överblick över hur varje enhet presterar i de delar av kundresan som betyder mest. Du väljer vad som ska mätas, vi visar hur det faktiskt fungerar ute i verkligheten.

Använd insikterna som beslutsunderlag och till att motivera, coacha och utveckla dina team, baserat på konkreta observationer, inte magkänsla.

  • Konkreta insikter

  • Mät över tid

  • Intern motivation & engagemang

Få konkreta förslag på förbättringar

Genom att ta reda på hur kunder faktiskt upplever mötet med din verksamhet kan du identifiera både styrkor och förbättringsområden. Resultatet blir tydliga beslutsunderlag som hjälper dig att prioritera rätt åtgärder och driva förbättring där det har störst effekt.

Se trender och följ upp förändringar

En engångsmätning ger en ögonblicksbild, men det finns fördelar med att mäta över tid. Då ser du ser mönster, trender och effekten av de förändringar du genomför. Genom att mäta kundupplevelsen regelbundet får du ett kraftfullt verktyg för att arbeta långsiktigt och strategiskt, och kan visa på utveckling.

Motivera och coacha

När medarbetare får konkret feedback på hur kunderna upplever deras arbete, väcks både stolthet och förbättringsvilja. Det fungerar som inspiration och motivationshöjare, särskilt när resultaten kopplas till uppföljning, feedback och utbildning.

Flexibelt

Justerbara mätpunkter och rapporter.

Integritet

GDPR certifierade.

Tydligt

Tydliga och konkreta rapporter.

  • Fokusera på rätt beteenden

    Följ upp på konkreta delar av kundupplevelsen, som bemötande, tillgänglighet, säljprocess, följsamhet till rutiner eller merförsäljning.

  • Se resultat per enhet och region

    Bryt ner data per butik, avdelning eller region. Jämför, identifiera avvikelser och hitta bästa praxis.

  • Inlogg per regionchef

    Varje chef får tillgång till sin egen dashboardsida, med aktuell information om hur regionen presterar inom varje prioriterat område.

  • Underlag för coaching och motivation

    Identifiera styrkor och förbättringsområden i varje team. Använd resultaten som verktyg i feedbacksamtal, medarbetarutveckling och för att fira framgångar.

MYSTERY SHOPPING VISIST IN CAR STORE
Professional car salesman is showing a new car to a young couple in a modern car dealership, discussing the features and benefits of the vehicle
Professional car salesman is showing a new car to a young couple in a modern car dealership, discussing the features and benefits of the vehicle

Så fungerar det:

Ni bestämmer vad som ska följas upp
Exempel: säljhygien, kundbemötande, rekommendationer, rutiner eller tillgänglighet.

Vi säkerställer datainsamling
Genom vår metodik samlas fakta in från kundmötet, konsekvent och objektivt.

Hur samlar vi in datan?
Djupdyk i detaljerna