
Verktyg för kundupplevelser
Våra kunder använder vårt kundupplevelseportal varje dag i deras utvecklingsarbete inom kundupplevelser och loss prevention.
Kundupplevelseverktyget sätts upp utifrån era mål och mätpunkter så du kan följa hur din verksamhet levererar i kundmöten, oavsett kanal.
Konkreta insikter
Mät över tid
Intern motivation & engagemang
Ni får tillgång till data i portalen
Följ upp, filtrera, jämför och agera, tillsammans med era team.
Ni bestämmer vad som ska följas upp
Exempel: säljhygien, kundbemötande, rekommendationer, rutiner eller tillgänglighet.
Vi säkerställer datainsamling
Genom vår metodik samlas fakta in från kundmötet, konsekvent och objektivt.
På vårt första möte definierar vi tillsammans er unika kundresa. Vi går igenom koncept och strategi i syfte att kartlägga hur kundupplevelsen ska ske för att uppfylla era mål och varumärkeslöfte. Därefter tar vi fram syfte och fastställer mätpunkter samt de frågeformulär som ska besvaras av anonyma kunder vid ett besök hos er. Datan sammanställs sedan i verktyget, så ni får en klar bild över utvecklingsmöjligheter.
Verktyget visar allt från övergripande resultat, på varumärkesnivå till enhetsnivå ända ner till kommentarsanalyser så att du kan följa era resultat över tid och få svar på varför konsumenter agerar som de gör. Kunder med känsliga verksamheter väljer även att få rapportering i realtid för att säkerställa att de kan agera direkt om en incident sker.