Utveckla er kundupplevelse med kunden i fokus!

Öka förståelsen för er kundupplevelse


Ert varumärke har stor betydelse och förmedlar ett löfte till era kunder. För att uppnå en positiv association och god varumärkeskännedom krävs att ert varumärke levererar goda kundupplevelser i alla kanaler. Mystery shopping kartlägger hur era standards och ert varumärke fungerar ur kundperspektiv. Genom att mäta era kontaktytor får ni en djupare förståelse för er kundupplevelse och försäljning, så att ni snabbt kan sätta in förbättringsåtgärder där det behövs. 

närbild ipad och person som arbetar med kundupplevelse utveckling

Objektiv mätningar

Vi levererar resultat från objektiva mätningar så ni kan ta beslut om förbättringsåtgärder för att säkerställa att företagets varumärkeslöfte efterlevs.

man arbetar på dator för att uppnå mål inom kundupplevelsen

Uppnå era mål

Resultaten visar era verkliga kundupplevelser vilket skapar förutsättningar för att ta rätt beslut och uppnå mål inom bland annat försäljning och kundnöjdhet. 

dataskärm med resultat efter mätning av kundupplevelse

Utvecklas

Vi utvecklar kontinuerligt förbättringsprogrammet tillsammans, så att mätningarna alltid ger er den information som är viktigast för ert företag och er kundupplevelse, oavsett kanal.

Det får du


glad expedit tar betalt av kund

Ligg steget före

Vårt team med erfarenhet av att utveckla och analysera kundupplevelser hjälper er att snabbt fånga upp utmaningar och era utvecklingsområden.  

kundupplevelse när kvinna shoppar på mobilen

Kvalitetssäkring

Vi kvalitetssäkrar alla rapporter och sedan redovisas resultaten tydligt i vårt digitala verktyg som anpassas utifrån er unika kundresa och mätpunkter. 

glad kvinna som haft en bra kundupplevelse när hon shoppat

Branschexperter

Vi har 25 års erfarenhet av att utveckla och driva komplexa ms program och bidrar till utvecklingen av den globala branschorganisationen, MSPA. 

Kunder

Systembolaget

”Vi på Systembolaget vill ge bästa tänkbara service och generöst dela med oss av vår kunskap till våra kunder samtidigt som vi tar ålderskontrollen på största allvar. Därför anlitar vi Better Business och deras tjänster för att kunna få återkoppling på vårt arbete och på så sätt ständigt bli bättre på service och att sälja med ansvar.”

Rebecca Lenander, Driftsutvecklare Kundmöte, Systembolaget

Tele2

“Mystery Shopping är en våra mest kvalitativa och kraftfulla mätningar i butikerna vad det gäller kundupplevelsen” – Jens Brintler, Chef Tele2 Butikerna

Mystery shopping kan användas i alla branscher och kanaler. Kontakta oss för att få veta mer.

Fyll i dina kontaktuppgifter nedan.