08 – 5118 5110  info@betterbusiness.se Svenska Logga in

BeOnline nyheter

Hej och välkommen till BeOnline!

 

Vill du veta vad som driver försäljning i ditt bolag? Vad som sker i mötet mellan personerna på ditt företag och era kunder. Vilka möjligheter till försäljning, att påverka kundupplevelsen och styra kundens förväntningar tar ni vara på och vilka möjligheter går ni miste om? Hur bra är ni på att göra det ni sagt att ni borde?

Vi har i över 20 år hjälpt företag att förstå, kartlägga och utveckla sina kundmöten oavsett var och i vilken kanal de sker. Vi vet hur du kan ta reda på kundens upplevelser av ditt varumärke, vi kan ge svar på om ni använder den potential till försäljning som finns i varenda möte och om ni i sanningens ögonblick lever upp till det ni faktiskt lovar era kunder.

Vill du veta hur du kan driva försäljning genom att se på era kundmöten/försäljningstillfällen ur ett externt perspektiv? Då vill vi gärna träffa dig!

Du får vid vårt möte ett externt perspektiv på:

  • de förväntningar som finns inbyggda i ert varumärke.
  • en ministudie kring hur väl ni lever upp till ert varumärke och infriar kundens förväntningar i olika kanaler (minianalys av tex en butik, en Facebookinteraktion och ett samtal).
  • vi definierar tillsammans era kunders köpresa och vilka möjliga tillfällen till interaktion som finns.
  • genomgång av kritiska led i kundresan. Var vill ni påverka och på vilket sätt?
  • vi ger er vägledning i hur ni mäter och följer upp era kundinteraktioner, längs hela kundresan.
  • vi guidar er till hur man kan få förändringen att ske och hur man bygger en kultur kring att vilja veta, att vilja förstå för att kunna förbättra och utveckla.

Säg hej! så bokar vi in ett möte!