08 – 5118 5110  info@betterbusiness.se Svenska Logga in

BeOnline nyheter

Hej och välkommen till BeOnline!

 

Vi på Better Business brinner för unika och energigivande kundmöten. Vi arbetar med företag som kan vara både globala varumärken och små lokala experter. Oavsett bransch har de alla gemensamt att de är intresserade av att veta vad som händer i mötet mellan dem och deras kunder. Vi erbjuder mätningar av service och bemötande genom framförallt metoden mystery shopping, anonyma kundbesök. Vi genomför varje månad ca 3000 undersökningar över hela världen.

Nu söker vi två bemanningskoordinatorer som kan förstärka vårt team.

Din roll:

Som ”spindeln i nätet” och stjärnan på administration, hanterar du ett stort antal projekt där din huvuduppgift är att bemanna våra kunders mystery shoppingprogram med rätt personer ur vår bas av mystery shoppers. Dina arbetsuppgifter innefattar bemanning, löpande rapportering, koordinering och briefing. Du kommer med telefonen och datorn som redskap ha löpande dialog med shoppers, kollegor och din chef. Vi tror att du trivs i en vardag med snabba beslut. Där en dag kan skilja sig helt från den andra. Du ser lösningar för att effektivt kunna arbeta vidare med de dagliga rapporterna och dina deadlines. Du värdesätter hög service och teamarbete, då du vet hur värdefullt det är för ett lyckat resultat.

Din profil:

Du har efter dina studier några års arbetslivserfarenhet bakom dig, gärna inom ett serviceyrke. Du trivs i en administrativ roll där du hela tiden har många bollar i luften. Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du är van att arbeta med både dator och telefon som arbetsredskap. Du behöver ha lätt för att förstå och använda nya it-system. Dina kunskaper i svenska och engelska är flytande i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterade.

Vi söker dig som är en flexibel och prestigelös lagspelare som både är noggrann, strukturerad och med ett personligt driv. Du älskar att arbeta med service, både internt och externt och du är kommunikativ och mjuk i din kontakt med andra. Du är en god organisatör och du trivs i en snabb miljö där resultat alltid levereras till kunden, i rätt tid.

Vi erbjuder dig:

• Möjlighet att arbeta med ett stort antal av Sveriges och världens mest välrenommerade varumärken
• Bli en del i ett team med engagerade och dedikerade kollegor
• Möjlighet till utveckling och avancemang

Tjänsten är en tillsvidare tjänst och planeras att tillsättas omgående

Låter det intressant?

Senast den 10/4 är du välkommen med din ansökan, CV och personligt brev, till Thomas Rockmyr på thomas@betterbusiness.se. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa Thomas på +46 (0) 8 5118 5126.