08 – 5118 5110  info@betterbusiness.se Svenska Logga in

BeOnline nyheter

Hej och välkommen till BeOnline!

 

Account Manager med projektledaregenskaper

Vi på Better Business brinner för unika och energigivande kundmöten. Vi arbetar med företag, både globala varumärken och små lokala experter, i flera branscher, som alla har gemensamt att de är intresserade av att veta vad som händer i mötet mellan dem och deras kunder. Vi erbjuder mätningar av service och bemötande genom framförallt metoden mystery shopping, anonyma kundbesök. Vi genomför varje månad ca 2500 undersökningar över hela världen.

Nu söker vi en Account Manager med projektledaregenskaper som kan förstärka vårt team.

Din roll:
Som ”spindeln i nätet” hanterar du ett antal projekt där din huvuduppgift är att bidra till våra kunders utveckling inom kundupplevelser. Du ingår i ett team av projektledare där du bidrar med dina erfarenheter och kompetens för att bredda vårt team. Du är van att jobba operativt mot deadlines och har förståelse för vikten av att skapa förutsättningar för goda och långsiktiga relationer med kunder. Du ser möjligheter i affärsutveckling och är inte rädd för att vara innovativ samt lyhörd för att agera på signaler

Vi tror att du trivs i vardag med snabba beslut, där en dag kan skilja sig helt från den andra. Du värdesätter hög service och teamarbete, då du vet hur värdefullt det är för ett lyckat resultat.

Din profil:
Du har innan eller efter dina studier på högskolenivå, några års arbetslivserfarenhet bakom dig, gärna inom ett serviceyrke eller inom kundupplevelseindustrin. Du trivs i en administrativ roll där du hela tiden har många bollar i luften. Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du är van att arbeta med både dator och telefon som arbetsredskap. Du behöver ha lätt för att förstå och använda nya it-system. Dina kunskaper i svenska och engelska är flytande i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterade.

Vi söker dig som är en flexibel och prestigelös lagspelare som både är noggrann, strukturerad, har god uppföljningsförmåga och med ett personligt driv. Du älskar att arbeta med service, både internt och externt och du är kommunikativ och mjuk i din kontakt med andra. Du är en god organisatör och du trivs i en snabb miljö där resultat alltid levereras till kunden, i rätt tid. Du är trygg i dig själv och kan tala inför kunder/ledningsgrupper på egen hand. Erfarenhet av att vara sändare/mottagare av kundupplevelseundersökningar är meriterade men inte ett krav.

Vi erbjuder dig:
• Möjlighet att arbeta med ett stort antal av Sveriges och världens mest välrenommerade varumärken
• Bli en del i ett team med engagerade och dedikerade kollegor
• Möjlighet till utveckling och avancemang

Tjänsten är en tillsvidare tjänst och planeras att tillsättas omgående

Låter det intressant?
Senast den 13/12 är du välkommen med din ansökan, CV och personligt brev, till VD Lina Schölin på lina@betterbusiness.se. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa Lina på
+46 (0) 8 5118 5119.

Comments are closed.