Mystery Shopping

Alla våra besök anpassas utifrån ert unika DNA för att skapa tydliga rapporter med konkreta förbättringsmöjligheter för just er, och vi leder er hela vägen från idé, kommunicera internt, till resultaten och er fortsatta utveckling. Priser justeras utifrån frekvens, antal enheter samt specifika shoppersanpassningar.

Definiera er kundresa och skapa rätt förutsättningar för utveckling.

Vi inleder vårt samarbete genom att tillsammans gå igenom syfte, mål och definierar er unika kundresa för att säkerställa att ni får ut användbar data genom programmet. En nollmätning utförs och vid en kick-off presenteras det digitala verktyget, mätpunkter samt resultatet av nollmätningen för att se ert utgångsläge.

Under programmets gång får ni sedan en dedikerad och erfaren projektledare som bland annat hjälper er analysera, utvärdera och hålla programmet levande för er fortsatta utveckling.   

Mest efterfrågade tjänster

Du bestämmer vilka kanaler som ska utvärderas, nedan är exempel på våra vanligaste tjänster, program samt frekvens på mätningarna. Ett mysterybesök kan exempelvis innehålla bokning via telefon innan eller ett uppföljande samtal efter besöket.

Program

Mystery shopping går att anpassa till alla branscher och med vår shoppersbas på 20 000 olika shoppers, anpassar vi besöken så den passar er specifika målgrupp.

Välj frekvens

Kvartalsbesök

Passar dig som nyligen startat upp och behöver få kontroll över vilka delar ni lyckats med och var ni behöver åtgärder samt vart ni behöver mest utveckling.

Månadsbesök

Passar er som kommit längre i utvecklingen, men fortfarande behöver tid mellan mätningarna för att implementera anpassningar utifrån resultaten.

Veckobesök

Ni har alla delar på plats för en framgångsrik kundupplevelse, men behöver uppföljning för att finslipa detaljer och få en överblick för att behålla lönsamhet.

Vet du vad du vill ha fyll i formuläret nedan annars klicka på kontakta oss