Mjukstarta hösten med frukost och inspiration

Better Business arbetar med att mäta och kartlägga service, kvalitet och bemötande i flera branscher, däribland besöksnäringen. Ofta via metoden mystery shopping i kombination med utvärdering av gästupplevelser och vad som sägs i sociala medier och på ratingsiter.

Ofta hänger höga poäng och goda resultat i mätningarna samman med genomtänkta idéer kring vision, strategi, ledarskap och kanske framförallt en tydlig bild av önskad kundupplevelse. Vi har bjudit in två företag som vi ser som föredömen i att just skapa unika kundupplevelser. De har båda ett väl genomtänkt kundlöfte med fokus på ledarskap, uppföljning och feedback som genomsyrar och stöttar denna unikitet.

När: Boka in 24 augusti kl. 8:00 till 9:30. Frukost 8:00 till 8:30, föreläsning från 8:30.
Var: Nio Rum, Hamngatan 2, Stockholm
Anmälan: Senast 14 augusti till annika@betterbusiness.se

Seminariet är kostnadsfritt men då platserna är begränsade tar vi ut en no-showavgift på 350 kronor.

Varmt välkommen!