08 – 5118 5110  info@betterbusiness.se Svenska Logga in

BeOnline nyheter

Hej och välkommen till BeOnline!

 

Frukostseminarium – Så blir du bra på att ge gästen unika upplevelser och riktigt god service

Välkommen till en spännande morgon på temat gästupplevelser, service och bemötande  för dig i hotell och konferensbranschen. 

Vinnarna av SSQ Award 2016 berättar om hur man blir bra på gästservice. Vi ser fram emot att lyssna på:

Jennie Ahlbom/Lisa Hägglund
Clarion Hotel, Arlanda

Sofia Hjärner
Noors Slott

Stina Fredriksson
Regissörsvillan

Magdalena Höglund, Verksamhetschef på Better Business, presenterar verktyg för hotell som vill bli bäst i branschen.

Under morgonen kommer även Veronica Boxberg Karlsson, grundare av SSQ Award och Better Business World Wide, avslöja vilka hotell och konferensanläggningar som var bäst i SSQ Award första halvåret 2017.

De anläggningar som Affärsresenären nominerade har under första halvåret 2017 utvärderats av Better Business ur gästperspektiv genom mystery shopping via telefon och e-post, dessutom har anläggningarnas hemsida granskats.

Tid och dag:  Tisdag 29/8 kl. 8.00–10.00 på Nio Rum, Hamngatan 2, Stockholm. Frukost och mingel från 8.00. Ta gärna med dig dina kollegor. Vi har ett begränsat antal platser så boka i tid. 

OSA 20 augusti till annika@betterbusiness.se. Eventet är kostnadsfritt men då platserna är begränsade tar vi ut en no-showavgift på 350 kronor.

Varmt välkommen!

Se inbjudan här!

Leave a Comment


*